Multi onesteni sunt nemultumiti de faptul ca trebuie ca sa plateasca la E-ON Gaz o factura cu verificarea (din anii din urma) a unor contori. an opinia lor acest fapt reprezinta un abuz pentru ca li se cere sa plateasca tocmai acum si vor sa reclame situatia la Oficiul pentru Protectia Consumatorului Bacau. Onestenii sunt derutati si de faptul ca pe factura pe care trebuie sa o plateasca scrie aduplicata si se antreaba unde este factura originala.
Referitor la aceasta situatie, Corneliu Zait, de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare a E-ON Moldova, ne-a declarat: “E-ON Gaz Distributie anregistreaza creante semnificative, rezultate din neplata serviciilor de verificari si revizii efectuate de catre angajatii companiei la instalatiile interioare de gaz metan apartinand consumatorilor. La sfarsitul lunii august, valoarea acestor creante se ridica la aproape 5,2 milioane de lei. Avand an vedere vechimea acestor datorii anregistrate de catre consumatori si intervalul mare de timp ce a trecut de la emiterea facturilor, precum si urmare a unor solicitari venite din partea consumatorilor de gaze naturale, compania noastra a trimis copii ale acestor facturi pentru a facilita beneficiarilor serviciilor de revizii si verificari plata contravalorii acestora. Aceste copii difera de originale prin faptul ca ele contin codul de bare, sistemul de facturare cu codul de bare fiind introdus ulterior facturarii acestor servicii. Desi aceste copii poarta mentiunea aduplicata, acestea nu intra an sfera de reglementare a Ordinului 3512/2008, privind documentele financiar-contabile pentru faptul ca societatea noastra nu a intentionat si nici nu a efectuat o reconstituire a facturilor initiale. Intentia noastra este doar de a notifica clientul asupra existentei unei datorii restante, de a solicita ca aceasta sa fie platita, anexandu-se si o copie duplicata a facturii initiale. Dorim sa mentionam faptul ca facturile emise de E-ON Distributie dupa efectuarea verificarii reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale au la baza un proces verbal ce a fost semnat atat de consumator (ca beneficiar al serviciilor prestate) cat si de angajatul companiei noastre an calitate de prestator de servicii”. Consumatorii care au nelamuriri an privinta facturilor sunt rugati sa se adreseze la Centrul de Relatii cu Clientii, de pe strada Ciresoaiei, nr. 22 din municipiul Onesti.
G. Petrescu
#4 : 01/09/2014, 15:22
#3 : 28/12/2010, 17:51
#2 : 22/12/2010, 09:32
#1 : 21/12/2010, 12:05